28.2.2013

Askel kohti...

.. aina vain lähemmäksi ja lähemmäksi sitä mitä minä oon odottanu niiiin pitkään kuin vaan oon koirien kans harrastanu elämässäni, ja varmaan enemmän kuin koiratkaan osaa yhteensä odottaa.

Tänään tuli viestiä aksaryhmästä, että maaliskuussa ois paikkoja vapaana uusille koirakoille. Jipiiiiii me päästään aksaamaan tänä kevväänä! Nyt kyllä aksataan koko kevät kaikki säästötilin rahavarannot niiiin veks, jotta kesä ja syksy maltetaan odotella taas aivan liekeissä aksaan pääsyä. Heti vaan varausta menemään sitten aksaan jo syksyllä, niin ois mahista ehke harrastaa jopa talvesta kevään loppuun saakka, jos vaan paikkoja aukeaa silloinkin. Onneks valmistun jo ens vuonna, niin saan asettua johki kivaan koirakaupunkiin ja harrastaa koirien kans kunnolla ja elää onnellisena elämäni loppuun saakka ah.

Nyt on ollu kyllä aika uskomatonta tuuria kaikessa, joku kunnon onnenkausi epäonnisen kauden jälkeen. Mä sain koko kesäks töitä jonka jo oikeastaan tiesinkin etukäteen, mutta saa kai sitä silti iloita koska elämässä mistään ei saa olla liian varma. Ja tänään alivuokralaisehdokas soitti keskellä kirkasta päivää, ja on aika todennäköistä, että tulee vuokrasuhde ja mä en joudu täten maksamaan 6kk ajan tyhjästä kämpästä ihteeni rikkinäiseks. Sitte tää aksa ja kaikki ja dgfdgdfgd. Okei tietokone ääntelehtii taas kui joku hitsais kiinni ja lujaa, et se varmaan hajoaa heti ku tää tuuriputki päättyy, mut ei se haittaa, koska meee mennään aaakssaaaan! GRRRR JAUUU.

Huikeeta, nyt meen nukkumaan euforisena. Kiitos nams.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita asiallisesti niin saat äänesi kuuluviin.