24.1.2013

Tutinaa ja vapinaa

Kuva © Myyjä...
Kui paniikissa voi ihmine olla yhestä huutokaupasta? No näin paniikissa: tutinaa, vapinaa, taktikointia, nettitikun silittelyä ja viilentämistä, kämpän ympäri ravaamista. Ö. Ja miks? Koska kyttäsin Huutonetistä bongaamiani vetovaljaita. 2kpl Non-Stop -merkkisiä Nome-mallin valjaita lähtöhintana 15e. Puoli tuntia ennen huudon päättymistä olin voitolla, valjaiden hinta 17e. Sitten tulee vastustaja huutamaan kilpaa, mä arvasin. Huuto venähti yliaikaa melkein puoli tuntia ja vastustaja joko luovutti tai hänen korotusautomaattinsa katto tuli vastaan, joten olin voitolla. Viiiimein huuto päättyi, kyttäsin ja päivitin sivua ihan liekeissä viimesille sekunneille saakka, ettei vastustaja hämää ja yllätä viime sekunneilla. Ehei! Kohde on suljettu. Voittava huuto minulle! WUHUU, sain kahdet ihkauudet vetovaljaat hintaan 37e!

Aiemmin samana päivänä kävin lemmikkikaupassa tarjouksia metsästämässä, ja huomasin Non-stopin valjaita myynnissä. Uutena hintaa 49.90e kappale. Hiplasin kokoja 5 ja 6, jotka oli myynnissä huudossakin, ja ne näytti just sopivilta minu tytöille. Vaikka pahapa minu on sanoa kun noille en ole koskaan valjaita sovittanut. Jos ovat väärää kokoa (ja pitää asiaa varmistella osaavammilta sovituskuvien kanssa), niin menevät myyntiin. Mutta uskoisin että ees toiset sopii nuille, ja hyvällä tuurilla molemmat on käypäsiä.

Non-stop dogwear Nome-harness tommooset! Onkohan kellään kokemuksia moisista?

Viikonloppu menee siinä ku Savosta tulee vanha kunnon jengi koolle tänne minu kämpille terrorisoimaan.  Tulee lystiä :3

2 kommenttia:

  1. Mulla on noi free motion harness ja oon kyllä tykänny!

    VastaaPoista
  2. kjähkjäh, haastan sut >8) http://not-just-black-and-white.blogspot.fi/2013/01/blogihaaste.html

    VastaaPoista

Kirjoita asiallisesti niin saat äänesi kuuluviin.