16.1.2012

Itseteosta





Kera kuvien voisi heittää tähän vähän kuulumisia viime päiviltä. Cicaro tosiaan juoksee ja Caramelilla on meneillään kausi nimeltä iltavillitys. Se riekkuu ja piippaa aina, kun oon ite menos nukkumaan. Meidän elämänrytmit ei näköjään oikein kohtaa nyt yhtäkkiä jostain syystä. Oon koettanu temputtaa ja aktivoida otuksia aivoharjoituksilla iltasella, että nukkusivat. Nukkuuhan nuo yönsä yleensä, mutta eivät aina. 

Caramel jäi kiinni itseteosta pari iltaa takaperin, kun se luuli että minä nukuin. Se vilkaisi mua pari kertaa, ja alkoi sitten kurottelemaan hyllylle. Se on keksiny et sieltä löytää kivaa pureksittavaa, jos tulee tylsää yöllä. (Jostain syystä mulla on kaikki alahyllyt tyhjänä ja ylähyllyt tursuaa tavaraa...) Cara nappasi kiinni mun kauneimman rönsykukan rönsystä, ja mä karjasin sille kurkku suorana että ALAS. Johan otus säikähti. Mua on ärsyttäny ku en oo tienny et kumpi näistä puuhailee pitkin yötä ja kerää tavaraa hyllyiltä ku mikäki dementikonpoikanen, ja nyt viimein sain sen selville. Annoin Caralle puruluun että saa sitä jyrsiä vaikka aamuun saakka, ja se sitte jäi jyrsimään sitä tyytyväisenä ja mä aloin nukkumaan. Aamulla mitään ei ollu tuhottuna, onneksi. 

Huomenna tokoon, ilman Cicaroa. Outoa, mut todella erinomaista harjoitusta, kun joutuvat olemaan toisistaan erillään ja Cara joutuu tokottamaan yksin häiriökkäässä ympäristössä. On täs suunniteltu kaverin kans et se ottas Cicsun itellee about viikoks, se niin tykkee Kiksusta. En tosin tie, voinko ite olla siitä erossa niin pitkään... Ois jälleen aika mainiota harjoitusta naperoille olla erossa ja kohdata maailmaa välillä yksinkin. 

Kennelrehun auto btw tulee 15.2. Kajaaniin, meinasin että ostan sielt sillon merilevää, lohiöljyä ja lihaa otuksille.

Ite olin viime vkl Tamminäyttelyssä kuvaamassa koiria ja ihastelemassa lähinnä shelttejä, ausseja ja bortsuja. Ja siel oli niin viileetä seistä aloillaan kehän nurkilla, et oon nyt kuumees ja kauhees flunssas. Koiraparat ei oo päässy pariin päivään kunnon lenkille, lyhyitä lenkkejä vaa heitetty koska oon edelleen kuumeessa. Onneks noi osaa hoitaa tarpeensa välittömästi ulos kuin aikuiset koirat, helpottunut elämä huomattavasti, kun ei enää tarvita 2 tunnin lenkkiä tarpeiden teolle. Nyt lukemaan anatomiaa vielä hetkeksi ja sitten nukkumaan, aamulla skoleen 12.30.

PS. Jööses sentäs, mite tästäki postauksest tuli tällane hehtaarikinkku?? Anteeks ku en osaa referoida. Loppuun vielä hieman nostalgiaa...

Näin pieniä me on joskus oltu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita asiallisesti niin saat äänesi kuuluviin.