19.11.2012

Tsikiti

Oon haukkunu Caraa ny juoksupöksyks. Se ei kohta
enää tunnista nimeään, HÄHÄ.
Trimmasin laumalta tassukarvoja, koska kurakelit...
Kirpparilta 1,5e tällane setti :DD
Mitäs tänne tänäääään. Kohtapa taas tiistai, lähen töistä taas aiemmin et kerkeen tokoon. Kaukkarit tällä kertaa vuorossa. Ja mä tahon ommella treeniliivin. Tahontahontahon. Sellasen pinkkimustan ;__; Pitäs ostaa pantakankaita ennen joulua, ni vois samalla ostaa treeniliiviin kangasta.

Ja OUMAIGAAAAD mulla on taas auto. Tosin en oo nähny sitä vielä kertaakaan. Oon vaan kuullu siitä. Isukki laitto yks pvä viestiä et nyt ois kesämersu pihassa odottamassa. Jeeeee, päästään aloittamaan aksa! Siis jos mulla on keväällä a) aikaa b) rahaa c) aksakurssilla on tilaa d) jos auto todella pelaa. HOHO.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoita asiallisesti niin saat äänesi kuuluviin.